15 Mart 2013 Cuma

Mevsimlik Trikolar

Triko kıyafetler bahar ayları için gayet uygun alternatifler.Ben kışın da çok kalın kazak giyemediğim için uzun kolluları kışın dahi kullanıyorum.Birkaç renk almıştım triko kumaş,hepsi dikildi ve bitti.Kumaş bekletmeyi sevmiyorum hemen dikmek istiyorum fakat bu mümkün olmuyor ev kumaş cenneti gibi :)

Bluzların biri pembe renk ışıktan dolayı rengi kırmızı gibi çıkmış.Düşük kollu bir model yaptım bel kısmına doğru daralıyor.bluzun yan ve omuz yerlerini overlok ile birleştirdim.Yaka,kol ve etek kısmını makinada çift iğne ile bastırdım.Pratik bir model penye kumaşlar ile de yazlık versiyonları yapılabilir. Biraz sade oldu belki üzerine bir iki detay eklesem daha hoş olur nedersiniz?




Diğeri ise lacivert renkli uzun kollu salaş bir bluz.Bunuda aynı şekilde sadece overlokla birleştirdim.Kol ve etek uçlarına da ince overlok çektim.Böylelikle triko kumaşlarımı bitirmiş oldum :)





8 yorum:

  1. güle güle giyin güzel olmuş.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bence çok tatlı canım çok işlevsel bence ikisi de güle güle giy:) Duruşları kesimleri ve dikişi harika olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sade parçalar kurtarıcı oluyor gerçekten sağol canım

      Sil
  3. ben de ince trikoları seviyorum cnm, öyle çok kalın boğazlı kazaklar giyemiyorum. Gooogoook'un da dediği gibi çok işlevsel hep giyebileceğin güzel parçalar dikmişsin, modelleri de çok güzel seçmişsin. Pembe trikoyu kolyelerle de kullanabilirsin aslında detay eklemek istemezsen:)
    ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kolye ile kullanayım sıkılınca detaylara geçerim :)

      Sil
  4. lacivert olana bayıldımm çok güzel olmuş ne kadar marifetlisin :)) ellerine sağlık canımm :)

    YanıtlaSil