12 Mart 2013 Salı

Harika Bir Mim NE YAPSAM ???

Sevgili arkadaşım Melis melislicious blogunun sahibi beni mimlemiş.Mim diğerlerinden çok farklı ve mim lenen kişi için çok faydalı.Elimizde bulunan kumaş,kıyafet,malzeme nasıl değerlendirilir neler yapılır diye fikir alışverişinde bulunmak.Ben fikri çok beğendim fikir sahibi ise müge'nin masalı.

Elimdeki kumaşlardan hangisini seçsem birtürlü karar veremedim ve sonunda durumu bence en karışık olanı seçtim.Uzun zamandır duruyordu bu parça elimde.Kumaşım yumuşak,esnek,desenli siyah renkli tül.Sadece 1mt lik parça bu yüzden bekleyip duruyor.Bundan ne çıkar,neyapsam kullanışlı olur fikirlerinizi bekliyorum....




Benim mimlediklerim ; berry ve yasemin uzunoğlu blogları bakalım neler çıkacak herkese kolay gelsin.

12 yorum:

  1. cnm çok güzel bir kumaşmış gerçekten çok şık ve zarif. Dikiş konusunda iyi olanların mutlaka benden daha iyi ve teknik önerileri olacaktır, ama ben bu kumaştan çıkacak herşeyin çok hoş olacağını düşünüyorum, yeterse askılı bir bluz, belki minik clutch veya bir bluzun sadece önüne kullanılabilir, arkası düz saten/şifon aaa aslında çok güzel etek de olurdu. Geçen birinde gördüm dantel detaylı kalem etek, dantel kumaş sadece eteğin yan kısımlarına kullanılmıştı şerit gibi çok hoş olmuştu.
    Merakla bekliyorum neler çıkacak, cevapladığın için de çok teşekkür ederim cnm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şeyler düşünmüşsün canım etek fikri çok değişik geldi görmedim açıkçası arkası şifon bluzda iyi fikir bakalım ne olacak bende merak ettim doğrusu :)

      Sil
    2. Görür görmez etek diye geçirmiştim ben de içimden :)
      Bence etek muuuuhhhteşem olur:)

      Sil
  2. ben bundan kesinlikle bir bluz yapardım benim yılan derisi desenli bluzum gibi sadece ön kısmındada kullanabilirsiniz.Kol detaylarında ise omuzlarda hafif bir büzgü olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kumaş fazla olmadığından ancak öyle değerlendirebilicem herhalde teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kumaş çok güzelmiş:) Tam da yeni bir yazı yazmıştım. Benim yaptığım gibi bir bluz dikebilirsin bu kumaşla:

    http://www.shelbyfashion.com/2013/03/fabrika-usulu-romantik-dantel-bluz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bluzu şimdi gördüm çok güzel olabilir

      Sil
  4. tatlım bence sade bir bluzun kollarını sırf bu dantelle yapabilirsin güzel olur. Bekliyoruz yapacağın tasarımı sana kolay gelsin:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kol kısmında da kullanılabilir teşekkürler :)

      Sil
  5. Canım bu çok güzel bir kumaş her iki etek ucunda da su işi var mı yani yoğun desen yoksa tek tarafında mı etek ucu yoğun onu bilirsem ona göre bir öneride bulunmak isterim. Kumaşı aklamı yazdım senin cevabına göre seçenekler arayacağım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım uçta görünen desen her iki tarafında da var bekliyorum önerini :)

      Sil
  6. ben böyle bir kumaşı kalem etek olarak kullanırım kumaş esnek olduğu için yeterli olacaktır diye düşünüyorum ama eğer yeterli gelmezsede anvelop bir etekte ön üst parça olarak kullanırım :) canım mim için çok teşekkürler bende yakında yayınlayacağım :)

    YanıtlaSil