20 Mart 2013 Çarşamba

Deri Yaka Kolye ve Aksesuar

Şu sıralar fazla aksesuar kullanamıyorum malum bizim ufaklık hep kucağımda,yüzünü gözünü çizer diye tedirginim.Bu kolyeyi görünce çok beğendim ve benim için ne kadar kullanışlı olabileceğini düşündüm.Sevgili Melis (Melislicious) arkadaşımda beni kırmadı ve bir tanede benim için yaptı. Burdan tekrar teşekkür ediyorum tam istediğim gibi harika bir yaka kolye.Kolyenin 3boyutlu görüntüsü çok hoş duruyor ve gerçek deri tamamen ne bana nede oğluma bir zararı yok yani :)Dediğim gibi yaka kolyenin tasarımı Melislicious bloğunun sahibi Melis'e ait.Dün kendisiyle bir kahve içtik kısa da olsa çok keyifli sohbet ettik.Birde sürprizi vardı ki çok beğendim metal deri ve taş kullanarak birde kelepçe bileklik yapmış harika.Ben takılarımı çok beğendim bu yaz bol bol kullanacağım.



Bu bileklik ve küpeler de çarşamba pazarından.Pazardan genelde beğenip takı almazdım ama son haftalarda keşfettiğim bir tezgahtan bunlar.Her hafta farklı takılar getiriyor bu hafta çıkamıyorum bunlar geçen haftadan.




8 yorum:

  1. çok şıklar güzel günlerde kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cnm benim beğenmene çok sevindim, çok mutlu oldum inan:)))) Benim işlerimden dolayı çok kısa oldu görüşmemiz ama çok keyifliydi ben de bir kahve içme bir mola verme kafamı dağıtma şansı buldum sayende, ama işallah bidahakine uzun uzun güzel bir organizasyon yapıp hepbirlikte yine toplanırız:)))
    Buarada çarşamba pazarından aldıkların da çok güzelmiş, güle güle güzel günlerde tak cnm:)
    Oğluşlarını da çok öpüyorum!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşimde oğlumda gören herkes çok beğendi canım elline sağlık tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler

      Sil
  3. Arkadaşın melis'in yaptığı yaka kolye ve bileklik gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık. Senin aldıklarında bir o kadar güzel, iyi günlerde kullan canım....

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım, harika olmuş Melis'in çalışması sana da çok yakışacağına eminim, çok yoğunum o nedenle aranıza katılamamıştım malum, halen devam ediyor yoğunluğum. Tüm takılarını güle güle kullan canım harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sensiz oldu :( birdahaki sefere inşallah

      Sil