25 Mart 2013 Pazartesi

Küçük Bir Detay ve Ayakkabı Meselesi

Yaklaşık bir aydır pek dikiş yapamıyorum o yüzden yeni post yayınlayamadım.Bizim çocuklar bir ay içinde sırayla hasta oldukları için bende başka birşeyle ilgilenemedim. Artık hastalık bitti diye umut ediyorum ve yeni çalışmalara başlamak istiyorum.

Bazen kıyafetlerde yapılan ufak değişiklikler iyi oluyor eğer sıkıldığımız bir parçaysa havası değişiyor tekrar kullanıma geri kazandırılıyor.Elişi malzemeleri satan bir dükkandan birkaç parça metal malzeme almıştım ütü ile yapışanları merak ettim ve denedim :) sonuç gayet başarılı tavsiye ederim.

Şifon siyah bir gömleğim vardı düz sade bir model onu biraz değiştirmek istedim yakalarına ütü ile yapışan üçgen metal uyguladım.

Uygulaması çok basit ben yaka kısmına istediğim şekilde koydum şekli bozmadan metallerin üzerine de tülbent serdim ütüyü üzerine koydum beş saniye bekleyip kaldırdığımda yapışmışlardı.Garanti olsun diye birde tersinden ütüledim bukadar.Abartılı bir yaka istemediğimden böyle ufak bir detay ekledim nasıl olmuş?










Bir de şu ayakkabı meselesi var dün birçok mağaza gezdik,kimisi çok topuklu kimisi çok düz derken uygun olanı buldum :) Hafiften tango esintisi var modelinde fakat kalıbı topuğu inanılmaz rahat.Kullandığım herşeyde olduğu gibi bunda da çocukları düşünerek aldım peşlerinde koşarken rahat olmalı :)



9 yorum:

  1. valla süper olmuş cnm hemen havası değişmiş!!! bence de çok yapmadığın iyi olmuş hafif bir metal dokunuş vermişsin böyle çok sevdim cnm:))) ayakkabını da çok beğendim böyle püsküllü modelleri çok severim, topuğundan sıkılırsan topuğunu değiştirirsin ilerde:)))
    çocuklara tekrar geçmiş olsun, öpüyorum onları da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkür ederim :) bu sezon püsküller yine ön planda birde çanta gerek :)

      Sil
  2. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık, böyle kolay ve sade bir şekilde yapman çok etkileyici olmuş bence.. Kesinlikle çok sade ve klasik bir hava katmış. Ben de yakaya ayrıntı çalışıyorum beyaz gömleğe siyah taşlar ama puantiyeli gibi durdu henüz yayınlamadım içime tam sinsin öyle bir kombinle o yüzden daha zaman var. Kesinlikle rahat ayakkabı gibisi yok, hele de çocuklarla canım. Çok iyi bir seçim canım, hem gömleği hem de ayakkabıyı güle güle giy..Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım senin çalışmanı da merak ettim bekliyorum sabırsızlıkla :)

      Sil
  3. ayakkabın çok cici bluzlada harika bir kombin yaparsın kloş bir etekle.güle güle giy

    YanıtlaSil
  4. Evet güzel bir kombin olur teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. ikiside çok güzel...
    severek kullan canım...

    YanıtlaSil
  6. küçük detapda olsa çok farklılık katmış. Bloğunu izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Ufack detaylar hemen havasını değiştiriyor kıyafetin , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil