2 Mart 2013 Cumartesi

Leopar Detaylı Deri Boyunluk Yapımı...

Geçtiğimiz kış kendime ve oğluma birkaç tane boyunluk yapmıştım.Atkı ile uğraşmaktansa kullanımı bana daha kolay geliyor özellikle atkıyı takamayan bir çocuğunuz varsa :) Önceki çalışmalarımı polar kumaştan yapmıştım kışın sıcak tutsun diye.Bu seferki çalışmam biraz farklı oldu,aksesuar amaçlı bir boyunluk.Bu boyunluğu bir arkadaşım için tasarladım ve diktim.Benimde çok hoşuma gitti bir tanede kendime yapıcam aynısından. Trençkotumla uyumlu olduğunu düşünüyorum.





Yapımı çok basit herkes istediği kumaş ile yapabilir şöyleki dikişten anlamayan arkadaşların bile ellerinde dikebileceği basitlikte.Yapacak olanlara kolay gelsin diyorum :)
İlk önce 70cm uzunluğunda 18cm genişliğinde deri kumaşımı kestim, daha sonra aynı ölçülerde astar kumaşı da kestim.

Kumaşların yüzü birbirine bakacak şekilde üst üste koydum ve 70cm olan uzun kenarları birleştirdim.İki kenarında birleştirdikten sonra dar kenarlardan düzüne çevirip içte kullanacağımız kısımdan dikdörtgen parçayı birleştiriyoruz.Dikiş kısmı içte ve ensede kaldığı için görünmüyor basit yöntemi bu şekilde.




Not:İstediğiniz kalınlık ve uzunlukta yapabilirsiniz benim kullandığım ölçü bu.






13 yorum:

  1. Çok sade olmasına karşılık çok şık duruyor. Kullanılan kumaşın kıyafetle uyumlu olması öne çıkıyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. cnm gerçekten senin dikişlerini çok şık ve modern buluyorum, ne dikeceksin ne yapacaksın diye postlarını merakla açıyorum:))) Leopar detayı böyle hafif olunca çok şık ve zarif durmuş ve atkıdan daha pratik kullanımı da artısı tabi.
    Buarada üzerindeki altın rengi minik taşlı sweatshirte de bayıldım ben:))) Nerden aldığını sorucam sana:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene canım.Leopar fazla kullanmıyorum fakat detaylarda seviyorum :) sweatshirt stradivarius'un fakat doktorlar cad. Venedik'in arasında ki kıyafet mağazasından aldım açıklayıcı olmuştur umarım :)

      Sil
  3. Çok hoş olmuş canım, iyi günlerde giyilsin:), çok şık ve pratik;) uygulamak isteyenler işe koyulabilirler;). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sağol Handan 'cım gerçekten çok pratik.Bazen pratik çalışmalar çok şık olabiliyor :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım...
    kumaşı çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar da şık olmuş. Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. nice :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim gerçekten çok şık olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. boyunluğu ısınma amacı dışında aksesuar olarak kullanmak çok mantıklıymış bayıldım :)

    YanıtlaSil