30 Haziran 2016 Perşembe

Tatil İçin Dikilenler

Çook uzun zaman olmuş paylaşım yapmayalı, ama instagram hesabım da aktif olarak paylaşımlarımı sürdürüyorum.  Burda da yaz tatili için diktiklerimi kısaca paylaşmak istedim. Herkese iyi tatiller diliyorum.

İnstagram da bahsetmiştim, artık kalıpları büyük çöp poşetlerine çizip çıkartıyorum. Muhafaza etmesi ve kumaş üzerinde iğnelenmeden sabit duruyor olması çok pratik oldu benim için.
İp askılı A cup şifon bluz



Bol paça rahat pantalon ; yan kısımlarda dikiş istemediğim için ön ve arka parçayı yanyana iğneleyerek bir kesim.  Beline de lastik geçirdim çok rahat bir pantalon oldu gerçekten :)


Yaz sezonu pratik dikiş dergisindeki modeli çalıştım. Herkes dikti bu yaz bu modeli herhalde :)



Pareo ; yukarıda ki ip askılı bluzun kalıbını uzatarak, yine şifon kumaştan elbise formunda bir pareo diktim. Askı, yaka ve sırt kısmında lastik şekline biye kullandım.



Buda verdiğim kilolardan sonra bol gelen kot pantalonun, etek olarak geri dönüşüm projesi :)



6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ama ben en çok mint rengi elbiseyi beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  3. Herbiri birbirinden güzel, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden şahane olmuşlar,güle güle giysinler,iyi tatiller,şimdiden huzurlu bayramlar diliyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. İnstagramda görmüştüm ama burda daha büyük boyutta ve daha net daha güzeller... herbiri ayrı ayrı şık... iyi ki blogunu güncelledin gel arada boş bırakma buraları sağlıkla neşeyle iyi bayramlar canım.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel bayıldım ellerinize emeğinize sağlık :)
    blog keşif etkinliğinde karşılaştım takipteyim artık :)
    bende beklerim sevgiler...
    http://www.balbocuguveannesi.com/

    YanıtlaSil