7 Ağustos 2015 Cuma

Pratik Elbise Dikimi / Easy to dress planting

Kaç ay oldu buralara uğramayalı sayamadım doğrusu. Bu yaz öyle bir telaşlı geçiyorki anlatamam.  Hobisel faliyetlerimi fırsat buldukça yapmaya çalışsamda pek üretken sayılmam , bu elbise de az zamanda pratik modeller çalışmasından :)

Kumaş eteklik diye satılan pamuklu tiril tiril bir kumaş , kullanım açısından çok rahat keşke bu kumaşlarda desen alternatifi fazla olsa.  En çiçekli ve iç açıcı desen buydu kumaşçıda gördüğüm.


Nasıl diktim; 
  • Pensli basit bir bluz kalıbının boyunu uzatarak elbise formunda kestim. Etek kısmına doğru boyu uzatırken hafif açı verirseniz etek kısmı daha bol olur yürürken rahatsızlık vermez.
  • Pensleri kapatıp omuz ve yan dikişleri çekiyorum. 
  • Kol ve yaka evini, etek ucunu içe kıvırıp bastırdım.
  • Bel kısmına lastiği (kumaşın tersinden) gerdirerek zigzag dikiş ile diktim. 

En pratiğinden yazlık elbisem hazır.


8 yorum:

  1. instagramda yapım aşamasını görünce bitmişini merak etmiştim ne kadar da cıvıl cıvıl yaza yakışır bir elbise olmuş güle güle giyin

    YanıtlaSil
  2. çok rahat bir elbise olmuş. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. tam yazlık bi elbise olmuş çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy cnm ne güzel çiçekler açmışsın ! çok cici çok tatlı bir kumaş çok da güzel bir model uygulamışsın kendine çok yakıştırmışsın:))))
    güzel günlerde giy öpüyorum!

    YanıtlaSil
  5. Dikiş bazen işte bukadar kolay ve pratik olabiliyor. Ellerine sağlık canım, çok rahat ve kullanışlı olmuş, güle güle giy.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Hakikaten, hem pratik, hem şık, hem rahat bir çalışma olmuş, eline sağlık, güzel günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Blog keşfi etkinliğinde rastladım bloğunuza. Renkli bi bloğa benziyor bloğunuz, severek takip edicem :) Elbise de çok güzel olmuş, güle güle kullanın. Diğer diktiklerinize de göz attım harikalar :) Bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  8. Bende dikiş dikerken bu kadar hızlı ve basit parçalar diktiğimde daha gururla giyiyorum sanırım :) Çok beğendim elinize sağlık :))

    YanıtlaSil