13 Nisan 2015 Pazartesi

Çocuklarla Haftasonu Etkinliği / diy dekoratif harf yapımı


Yaklaşık bir haftadır çocuklar ve bizde hastayız. Evde hiçbirşey yapmadan durmayı sevmiyorum tabi , hal böyle olunca basit bir boyama ile başlayan maceramız böyle sonuçlar alıyor.

İlk başta pinterest de hayvan figürlü harfleri görünce çocuklar ile boyama yapmak için çıktı almıştım.

Resimleri boyamaya başlayınca da çok hoşuma gitti ve K harfini Kemal'in odasında dekoratif olarak kullanmayı düşündüm.

Evdeki parça keçileri değerlendirdim ve üzerine bu harfi soğuk silikon ile yapıştırdım.  Keçenin en kalın boyunu kullandım.


Aslında bu keçelerin üzerine kumaş yapıştırılıp ev dekorasyonunda kullanılan yazılardan da yapılabilir.  HOME yazıları gibi. Bunu da bir ara denemeliyim :)

Basit ve eğlenceli bir çalışma oldu bizim için, peki sizler nasıl buldunuz dekoratif harfimizi?

Sizlerde bu tarz bir çalışma yapmak isterseniz , yada çocuklara boyama amaçlı harfleri aşağıdaki web adresinden çıktı alabilirsiniz.
http://dailycoloringpages.com/alphabet-letters-to-print/challenging-animal-alphabet-letters-to-print/

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Emek ve zevkle yapılan iş hemen kendini belli ediyor. Ellerine sağlık, çok güzel bir dekorasyon aksesuarı olmuş.
    Hepinize geçmiş olsun, bu kış hasta olmayan kalmadı galiba.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. cnm gerçekten çok eğlenceli ve güzel bir DIY projesi olmuş, çocukların da çok hoşuna gitmiştir hem:))) ellerine sağlık
    Ayrıca çok çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize:(

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm ve takipteyim :) Banada beklerim :)

    www.beautybugizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş .nor aldım bizde Buseyle yaparız

    YanıtlaSil
  6. merhaba emeğinize sağlık çok yaratıcı bir blogla karşı karşıyayım :) bloğunuzu beğenip takibe aldım bende beklerim sevgilerle:))


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş keşif etkinliğinde bloğunuzu keşfettim takibe aldım banada beklerim
    http://gulrengi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil