20 Mart 2015 Cuma

Güpür Detaylı Triko Bluz ( boyu kısa gelen bluza çözüm )


Artık trikolarla uğraşmak istemiyorum fakat bu bluzda yarım kalıp birdahaki kışı beklesin istemedim.
Kumaşım ince bir triko olduğundan bahar aylarında da rahatlıkla kullanabilirim aslında.


Kumaş fazla olduğu halde boyunu kısa kesmişim nedense, bende buna çözüm olarak 1 mt. güpür bir parça aldım ve etek ucuna diktim.

Sizde kısa gelen bluzlarınız için bu yöntemi uygulayabilirsiniz. Yada kıyafetinize şıklık katmak adına bu tarz bir çalışma yapabilirsiniz. Zira bu sezon güpür ve dantel detaylar yine trendler arasında.



Ben bluzun birleştirme dikişlerini tamamladıktan sonra etek ucuna sadece overlok çekip direk üzerine güpür parçayı diktim. Kol ve yaka baskıları için de ip rengini güpürün renginde seçtim bütünlük sağlaması için.

Bluzun sade halindense bu hali çok hoşuma gitti, sizce nasıl olmuş merak ediyorum?



13 yorum:

  1. Son derece sade ve basit bir bluz, 1 metre güpürle bambaşka bir havaya kavuşmuş ! İyi ki kısa kesilmiş diyesi geliyor insanın. Bu tür işleri çok seviyorum. Ellerine sağlık Nur'cuğum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa kesilmesinin de bir hikmeti varmış gerçekten. Teşekkürler Nowa hanım :) sevgilerimle

      Sil
  2. hmm mantıklı :)) güzel olmuş bence

    YanıtlaSil
  3. Gerçek hatunluk bumudur ne :)
    Olanı yeniden düzenleyen :)

    YanıtlaSil
  4. Trikonun ve güpürün rengine bayıldım. Çok güzel bir bütünlük yakalamışsın;). Bu tarz kesimleri çok beğeniyorum. Eline sağlık canım;).

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel olmus renklerin birbirine uyumus cok guzel olmus.

    YanıtlaSil
  6. Bu hali çok daha güzel olmuş! Ben de böyle kısa parçaları dantellerle uzatıyorum. Eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel olmus gulerek giy :) bizim blogumuza da beklerim

    YanıtlaSil
  8. Kiyafetledeki dantel detayları çok seviyorum. Aklıma yazdım bir dantel detaylı bluz dikmeliyim. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  9. gri ile o vizon tonlardaki güpürü birleştirmek nasıl da güzel bir fikir! senin dokunuşunla çok çok ayrı bir havaya bürünmüş bluz, üstelik kısa parçayı çok da güzel kurtarmışsın, ellerine sağlık cnm:)))

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle takip etmeliyim dediğim bir bloga rastlamanın sevincindeyim sizden öğreneceğim çok şey var ...bluz tam bir geri dönüşüm için güzel bir detayla yenilenmiş ellerinize sağlık ...izlemedeyim , bende beklerim :) http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil