23 Ocak 2015 Cuma

Eskişehir'li Bloggerlar ile Yeni Yıla Merhaba

18 Ocak Pazar günü Eskişehir'deki blogger arkadaşlar ile güzel bir buluşmaya imza attık. Toplu olarak senede bir kez de olsa buluşuyoruz ve eğlenceli dakikalar yaşıyoruz.


Çerçeve ve pankartlar; 
IG ; KAİROSEVENTDESİNG 


Bu seferki buluşmamız Eskişehir The Merlot Otel'de gerçekleşti. İşletme olarak bizim isteklerimize olumlu yanıt verdikleri için teşekkür ederim.

Buluşmamızda Harmolance markasının kurucusu olan Didem hanım Skype ile bizlerle buluştu ve ürünleri hakkında önemli bilgiler verdi. Bizlere bu soğuk kış günlerinde kullanmamız için gıda takviyesi Omega3 göndermiş , çok teşekkür ediyoruz kendisine.


Yine güzel çekilişlerimiz vardı heyecanlı ve zevkli dakikalar yaşadık.Çekilişte bana çıkan bu güzel tablo oldu.


Cafe Breno'nun göndermiş olduğu kahvelerimiz eşliğinde güzel sohpetler ettik. Kahve konusunda markam bellidir Cafe Breno'yu ilk kez denedim ve inanın tercihimi değiştirebilecek lezzette,yumuşak içimi ve muhteşem kahve kokusu mis...


Kahve keyfinde bizlere eşlik eden iki lezzet vardı ki tadına doyamadık.
Elvan gıda'nın Today Croissant ve Today Donat 'ları bizlere bol çikolatalı lezzet şöleni yaşattı.


Uneller firması %100 el yapımı, özellikle glikoz şurubu içermeyen ürün çeşitleri ile masalarımızı şenlendirdi.
Bizleri bu güzel lezzetlerle buluşturdukları için kendilerine teşekkür ediyorum.


Buluşmamızda aramızda bulunan ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
Tekrar görüşmek dileğiyle :)

Bizlere güzel hediyeler gönderen diğer sponsor firmalar;

Özlem Sabun Kokulu taş 

IG ; husnadan


 IG; NUR_BAYT 
NG tasarım







 IG ; SPLAT_TURKİYE



En son olarak bu güzel pastamızı kestik ve afiyetle yedik. Pasta için Eskişehir'in vazgeçilmez markası Mamül 'e ve Gürdal Abacı'ya çok teşekkürler. 
IG ; ESKİSEHİRPASTAMAMUL

18 yorum:

  1. Ooo ne güzel bir sürüsünüz
    yılda değil de iki üç ayda bir bir araya gelseniz harika olur
    seni Melis'i ve Serap'ı tanıyorum

    süpersiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar kişi olunca yılda bir kez ancak organize olabiliyor :)
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Hepinizi gördüğüme çok sevindim. Güzel bir gündü emeği geçen, vakit ayırıp gelen, katkıda bulunan herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır görüşmemiştik bu açıdan çok iyi oldu :)

      Sil
  3. Ne güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir gün geçirdik emeğı geçen herkeze teşekkür. Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel buluşmalarda tekrar görüşürüz inşallah Nevin hanım :) sevgiler

      Sil
  5. Yolların buzlu olması sebebiyle güzel şehrinize gelemedik; Bununla beraber Ofisstyle organizatör olunca, adı üzerine, SKYP üzerinden yüz yüze tanışma fırsatı bulduk; Hem Sizlere Harmolance markasını tanıştırabildik, hem Sizleri birebir tanımış olduk, hem de canlı sohpet edebildik. Eskişehir gurubunun enerjisine de ayrıca hayran kaldık,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum ile beni çok mutlu ettiniz. Sizlerle tanışmış olduğum ve markanızı tanımış olduğum için mutluyum. Bizlere katılıp destek verdiğiniz için teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  6. Bu güzel organizasyonda keşke bende olsaydım diye içimden geçmedi değil ....SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bidaha ki sefere olursunuz belki sevgiler

      Sil
  7. ben de ben de olmak isterdim. Ankaraya yakın hızlı trenle gelirdim. bi dahakine olur mu:)

    YanıtlaSil
  8. Hepinizi gördüğüme çok mutlu oldum :)) çok güzel bir gündü :) Emeği geçen herkese çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüştüğümüze bende mutlu oldum canım. Sevgiler

      Sil
  9. Güzel bir gün geçirdik tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  10. cnm harika bir gündü... Sizleri görmek beni o kadar mutlu ve motive etti ki:)))) herkesin emeklerine sağlık
    sevgiler öpüyorum cok!

    YanıtlaSil